hemma

äntligen hemma, jag följde med till Cupen iaf. Det var ändå kul även fast jag inte spelat och jag har gått på foten även fast jag haft krykor ( som jag skulle göra ) och nu behöver jag dom inte alls :D! wiie. men jag går inte riktigt normalt än och jag kan inte springa.. menmen. Vi kom till semifinal och vi spelade mot Triangels blablabla någonting xD. vi va klart mycket bättre än dom men dom hade skit tur nbär vi sköt på målet plus att Emmas frispark va i målet men dommaren dömde inte de.. dom fick en chans på målet och dom satte den och de va sjukt orättvist. menmen. Nästa cup är aros där ska vi vinna tycker jag! :D. jag tror jag har blivit lite brun lr jag hoppas de. Vet ej när jag kan visa bilder från helgen eftersom jag fotat med Filippas och Annas systemkameror :). Kommer inte kunna lägga in bilder från mobilen heller eftersom mitt rum hos pappa inte är färdigt än.

I morgon är det skola igen och hoppas de inte är en jobbig skoldag x) haha. vi har vanliga lektioner fram till Torsdag, På fredag har vi Mediaprojekts visnings alltså vi håller på med soft TV och vanliga Nyhetersprogram asso vi ska va en TVkanal. och jag hoppas de kommer blir jätte bra. Direkt efter skolan på fredag ska jag ner till centrum eftersom min storebror John tar studenten gratttttiiiiiiiiis. och sen i helgen vet jag inte om jag ska göra ngt, antagligen handla de som jag vill ha eftersom jag inte åkte och gjorde det med natalie eftersom jag var på Karolinska hela Torsdagen. jag köpte iaf skorna men jag vill ha tröjan och bikini överdelen och allt det där.

Nästa vecka är det skolavsutning och det kommer vara tråkigt att behöva lämna alla kompisar och inte träffa dom på evigheter!. men som jag räkat rätt har vi sommarlov i 10 veckor. fast jag har i 11 (A) och och 4 av dom veckorna är jag inte en i sverige då hoppas jag sommarlovet går fort för jag vill inte vara utan mina vänner!.

Nu orkar jag inte skriva längre, ska leta efter Tjockis har inte gosat med henne på jätte länge.. btw hejdå :D <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0